Firma MetLife, oferująca ubezpieczenia na życie, działa w Polsce od roku 1990 roku. Powstała ona w roku 1868 i do dziś jest wiodącą światową firmą, która oferuje ubezpieczenia na życie.
Ponadto firma zajmuje się świadczeniami pracowniczymi, zarządza też aktywami swoich klientów. Firma prowadząca działalność w ponad 50 krajach obsługuje niemal 100 milionów klientów.
Obecnie trwa kolejny etap kampanii reklamowej, której celem jest kreacja świadomości marki firmy. Odbiorca reklamy, ma utożsamiać firmę z wiodącą marką oferującą ubezpieczenia, emerytury, oraz inwestycje. – Izabela Ptaszyńska dyrektor Departamentu Komunikacji i Promocji MetLife w Polsce, potwierdza:
“Tegoroczną kampanię reklamową rozpoczynamy spotem wizerunkowym. W przekazie reklamy skupiamy się na potrzebach naszych klientów. To dzięki aktywnemu dialogowi z klientami tworzymy przyjazne produkty oraz poszukujemy prostych i najlepszych rozwiązań w zakresie obsługi. Podkreślamy również długoletnie doświadczenie marki w budowaniu trwałych oraz opartych na szacunku i trosce relacji z klientami. Jesteśmy dumni, że zaufało nam już 100 milionów osób na całym świecie, (…)Tak jak w ubiegłym roku, głównym bohaterem kampanii jest Snoopy – ambasador marki MetLife, postać z komiksu Fistaszki”.
Hasło reklamowe kampanii brzmi „Rozwijamy się dla Ciebie od ponad 145 lat”, a widoczna jest ona zarówno w telewizji jak i w Internecie.